vill stanna på praoen

Tjääna scnyggingar!

IDag har jag gjor min näst sista dag på praoen, och det kändes faktsik FÖJÄVLIGT! Jag vill inte därifrån, jafg trivs så himla bra där, och det är en sån sköön miuljö jämfört med skolan! Skolan och alla jävla läxor (som jag inte har slupppi under dessa två veckor) är den sista platsen jag vill till på måndag. JAG HATAR DEN!  Seriöst så hatar jag verkligen skolan, den gör mig galen. Aja det som gör mig lycklig är att det snart är dags för sommarlov, det är en sisådär månad kvar och tanken av det sistaordet som rektor Tord säger får mig att rysa och hoppa av glädje! jag döööör av längtan ! :D hihi
Men imorgon kommer det att vara fett sorgligt näe jag ska gå hem :'(
Jag kommer sakna alla feting mycket!
Aja , får väl komma och hälsa på ! 

Efter praoen drog jagf hem och bakade TVÅ cheeseckake, jag ska baka till imorgon eftersom att det är min sista dag, sedan käkade jag, och sedan bar det av till optikern, och nu sitter jag här, och ska om en stund plugga lite, och sedan ska jag packa, ska nämligen hem till min faster imorrn och sleepa over dör ,höhö! :D

Kanske slänger in ett inlägg imorgon, fram till dess, simma lungt!
aja see ya later aligat(e)or !
pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0