suddat!

Yeees idag var solen framme! Ah då blev jag fett glad n'r jag vaknade! Har precis suttit i tre och en halv timme i sträck och pluggat! Har matte prov på torsdag och jag måste VERKLIGEN bli godkänd.. annars får jag IG. Not so good ! Aja tycker iallafall at jag gjorde lire framsteg, fattade iallafall lite mer (; Lämnade in svenska uppsasen idag, och jag kände verkligen hur en sten lättade ifrån mitt hjärta, min hjärna och min mage, haha. Känner inte att den var värds-bäst men jag är iallafall glad över at jag lyckades skriva klar den utan att bryta ihop! :D Nu har vi ett "stort" prjokert mindre och det är så skön, känner för varje dag som går att vi kommer närmare slapp - lovet (sommarlovet, för er tröga (; ) Jag menar, idag fick vi t.o.m. sudda i våra engelska böcker! Fattar ni?! Det är liksom värsa sommar - lovs tecknet ! Ahh blev så happy <3

Hur har eran dag vart då ?
Är det någon mer som längtar GALET mycke till sommaren?

Ska nog hoppa in i duschen nu så at jag sedan kan läsa min bok; "Vykort från Ingenmansland" . UTMANINGSBOK!
hihi.

puss på er


Kommentarer
Postat av: idaa

ahhh, jag längtar till sommarloet mer än meest! hihi ag läste vykort från ingemansland innan :')

2008-05-22 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0