Stinsen hela helgen lång (;

HejHoppGummiSnopp!
hoppas att ni har haft det skönt under den "lååååånga helgen".
Jag har mest hängt med älsklings joovi i stinsen, haha känns det som iaf (;. Vi kollade på modevisningen som hölls i stinsen igår (lördag). Förvånansvärt var det inte så mycket folk och kollade på den.. skööönt! Jag och joovi sprang runt i stinsen i typ 4 1/2 timma igår haha! vi letade efter skinnjackor å solbrillor å allt möjligt. Vi hade nämligen lovat varandra at vi skulle gå hem från stinsen med någon påse (: haha såklart lyckades vi, ja menar det är ju inte så svårt med rätt teknik och en gnutta pengar? Btw så kom vi (mest joovi) på en skitsnygg outfit igår, men vi kom fram till att vi behövde lite (väldigt mycket mer) pengar till innan vi skulle kunna fixa den (; höhö! aj aj, det svider när man har för lite pengar! och jag kommer ihåg att vi flera gånger under dagen nämnde hur gärna vi skulle vilja vara miljonärer ! Men seriöst? Det finns väl ingen som skulle tacka nej till det? Eller?! Aja det var iaf sketnajs, men imorrn är det dags för praktik igen på danderyds sjukhus, yeah, känns så skönt att slippa skolan !
aja nu ska ja käka lite grann (;
puss puss och puss <3<3

Kommentarer
Postat av: juuvs.

ey poooolan, jag bangar inte på att ha lite mer pengar vaa! :O

2008-05-08 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0