solen?

Har precis vaknat upp från en skön sömn! Åhh tänkte jag va skön det ska bli at sitta ute och plugga... jag drog upp min rullgardin.. och då sprack mina planer, helvetes väder! ÄR sommaren slut nu eller? Det ser så grått och tråkigt ut! Blää, man blir så trött av detta väder...  hursom helst var det fet myys igår på bion, det var jag, bella, clara, joovi (: och jag måste bara tipsa om "what happens in Vegas" sååå se värd (a)

idag har jag inga planer alls som kräver at tja måste gå från tomten.. ska bara plugga typ hela dagen.. om jag hinner kanske jag ska klippa mnig.. men jag vet ine hur de blir med det...

Jag längtar så otroliiiigt mycket till den 5 juni...  gissa varför? SKOLAVSLUTNING :D avgudar sommarlovet, och då ska det bannemig vara sol !

Dagens önskning: SOL, inge plugg !

hoppas att ni kan göra ng roligt denna lördag.. !

puss på er !


525073-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0