Min mysiga helg

hej charmtroll! Jag har haft en jäte mysig helg. Hur har ni haft det? Berättar strax ! FÖrst måste jag bara säga hur tråkigt jag tyckte att det var i fredags när jag skulle lämna praoen. Jag hade bakat cheesecake som en avskeds fika, för min faster sa att dom skulle bli glada då! haha! Sedan fick jag någrqa grejer av dom för att dom tyckte att jag hade varit så duktig, och dom sa att dom skulle sakna mig <3 Aja efter det så drog jag och min faster hem med buss till henne, haha jag höll fan på att somna på bussen vi satt på den i typ 40 minuter :S! Sedanb handkade vi mat, och jag bakade pizza till kvällens middag, efter ddet drog jag hem till min kära kusin hanna och så kollade jag på hennes underbara lägenhet (!) Hahah sen drog vi en snabbis till virre hon och hennes kompisar satt ute och snackade, och sen kom det några flera, men hanna var trött efter hennes arbetande mså vi drog hem.

I lördags kom några i släkten då, fast typ inga killar eftersom att dom körde crosstävling. Eftersom att det var schteeek ute så sat vi ue mest hela dagen. Kollade också på körslaget finalen, yyeees team cans vann ! I LIKE ! Efter det skulle mamsen och f&f dra hem, men jag bestämmde mig för att stanna kvar en natt ill (: hih. På kvällen körde vi ett eget körslaget, haha vi sjöng kareoke, ahh det är så j'vla roliiigt!

Idag på morgonen sceekte vi på ute i solen & sen efter nbågra timmar i solen drog vi hem, jag var hos min andra faster en liten stund, sedan blev jag hem skjusad, och började med läxor. Sitter nu i en liten paus och uppdaterar min blogg, så att någon ska kunna läsa om min underbara helg!

HAr lite söndags-ångest faktiskt. Skola imorgon, är ju van vid praoens härliga miljö, så jag kommer inte känna mig så hilmna glad... Aja ska väl fortsätta att plugga nu, så att jag sedan kan packa upp mina saker ! suck!

Förresten, jag har fått en massa nya ideer till mittt rum! I LIKE I LIKE IT ! Vill säta igång snaaaaaaaaaart !

Kramisar!


Kommentarer
Postat av: jovs

ah trevilgt att du haft en bra helg då :)

2008-05-12 @ 18:58:24
URL: http://juuuvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0