makeover salong sökes?

åhh, jag känner bara att hela jag vill gå igenom en "extreme makeover" seriös det skulle vara så roligt. Vill fixa mitt hår (!) å typ fixa en skitsnygg bränna (ja sommarn är här snart, men ja får knappt någon färg) vill typ köpa massa nyt smink, och sen lära mig att sminka tyå värsa party- mejken, shoppa massa nya kläder, accesoarer,skor. ahh jag ryser så fort jag hör det! På filmer brukar det ju finnas makeover salonger, som man typ stylas om helt, dom borde starta en sån här i närheten.. !

Vet du vart en sådan salong finns? Skriv en kommentar, (kommenera annars oxå).
fyfan va de skulle vara roligt, å så kommer man till skolan å bah: shi vem e de?!
Tänk liksom att ni har blivi så stylade att ni ser u som en ny snyggare person !
VILL VILL VILL VILL VILL !

pussar linnea'

Kommentarer
Postat av: anonym

man kan säkert bara gå till en vanlig salong, annars så kan du ju alltid söka på google. Där finner du säkert ditt svar :)

2008-05-19 @ 16:42:34
Postat av: Linnea

ahh, kan ju alltid söka (; hah det hade inte slagit mig tanken (; tackar !

2008-05-19 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0