laptop

tjeena tjeena!

ledsen att jag ine har uppdaterat min blogg på ett tag, men jag har som sagt inte regelbunden tillgång till en data,eller rättare sagt hade inte.. idag har jag fått en laptop !!!! min söta snälla bäsaste och jag menar det verkligen, JAG ÄLSKAR HONOM  pappa har gett mig en laptop som jag främst ska använda till skolarbeten (den andra datan vart ju kraschad) :D! men lite chat skadar ju inte (; men min pappaå min brorsa har ju oxå tillgång till den ifall dom skulle vilja göra ngt (;

Btw, är det sååå skööönt att praoa, synd bara att de är någon knäppskalle som har lagt våran prao under två röda dagar...  wtf tänker man med?! nu missar ju vi två värdefulla prao-dagar ! aja , är glad över att vi har en vecka kvar.
Jag trivs verkligen jätte bra på praoen ( danderyds sjukhus ) ! det är så jäkla mysiigt, å alla patiener är så gulliga (:

vill inte tillbaks till skolan, DEN FÖRSTÖR MITT LIV, låt mig få börja jobba isället! haha !
aja nu ska fixa lite med min nya data (:
puss på er sötnosar,

ps. kommentera gärna mina blogg-inlägg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0