JOOGING DAY

Tjena friskisar!
Sitter hemma hos joovi älsk, vi ahr precis kommit hit, slutatde tidigt idag eftersom att vi var på edsbergs sportfält och hade den årliga så kallade "häggviksjoggen". Förr året kändes den bara pissig och att man hellre skulle vilja sitta hemma å plugga:S, men i år kändes den inte alls jobbig, det kändes bra att var ute och röra på sig, andas in lite friskt luft och smaka på mjölksyra. Men en anledning till att jag inte tyckte att den avr så jobbig i år är ju för att jag har STARTAT ETT NYTT LIV, jag har ju liksom börjat "träna" nu, faktiskt många dagar i veckan på friskis&svettis , blir förvånad över mig själv, jag tycker faktiskt att det är roligt! Tjock naajs.

I eftermiddags ska några tjejer på bio i kista, antar att det blir; what happens in Vegas! Den verkar så bra!
Det ska bli fett myys. I helgen måste jag plugga, blir ni förvånade, inte jag iaf! Läxorna förstör mitt liv..

sorry för mitt förra inlägg, men ja mådde inte så bra då..  som ni har märkt så uppdaterar jag inte bloggen så ofta.. men det ska bli ändring på det, nu när alla läxor och uppgifter blir lättare, annars hinner jag inte sitta vid datan! -.-

Men nu ska jag draoow, måste ju spana in andras bloggar! kanske kan få lite hjälp med min FULA bloggdesign av juuuvs !

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0