jobbigt läge..

Sitter vid datan känner mig sådär halv bra faktiskt.. har en tung känsla över kroppen, antar att deet har med allt plugg å göra.. känns inte heller så bra med vissa andra saker...  "/
jag hoppas på att de kommer att kännas bättre framåt dagen!

På livskunskapen i skolan så hade vi en lektion med tema  känslor... och att man ska lyssna på sin inre känsla,  att man kunde få sjukdomar om man aldrig lyssnade på när hjärnan och kroppen sa ifrån.. Har faktiskt besluat mig för att det lugnare med hela skolan nu och inte pressa så hårt... jag menar, vad vinner man på det egentligen?
Man får helt enkelt ta en dag i taget, och inte tänka på allt som kommer att hända i framtiden, eller de närmsta dagarna...

Men som tur är så har jag kommit fram till att det bara är tretton hela skoldagar kvar till skolavslutning (5 juni). Det ska helt seriöst bli underbart med sommarlov, speciellt detta år eftersom att jag har jobbat hårt som fan! Hjärnan bara skriker efter loooov! UNDERBART

Så småningom ska jag säta fart med mitt so arbete.. är i mesta delen klar med häftet, men jag måste plugga in de också (!) sedan ska jag plugga annat skit !

Vill egentligen komma av gården idag, och bara ut och tänka på annat, men vi får se hur det blir med de...

Pussar på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0