dålig uppdatering?

Heheh, känns lite pinsamt att jag inte bloggat på typ 10 dagar.. men förlåt asså (!)
ni anar inte hur mycket det har vari i skolan de senaste veckorna efter praoen.. jag har knappt hunnit andas.. jag känner mig jätte utmattad så jag har inte orkat skriva blogg. men jag lovar att jag ska bli bättre!


Idag är det exakt en vecka kvar tills den 5 juni, vilket innebär att jag slutar skolan om en vecka!!! De är helt otroligt, jag tycker att det var nyligen som vi började en ny termin :s men jag klagar inte över det, tvärtom jag blir ÖVERLYCKLIG! Nu har vi glest om lekioner på dagarna, och vi har suddat i flera böcker + att vi har lämnat in böcker! Värsta tecknet på sommarlov. Dagarna som är kvar har typ spec-schema, men jag längtar otroligt mycket till onsdag; då är det årliga vattenkriget mellan 8A1 & 8A2 , efter det är det skåptömning ! nice eller vad? (:
ska inte hålla på at tjata så mycket om sommarlov å blablabla, men jag blir så gla'

förra veckan är en vecka som jag hälst av allt inte vill blicka bak på, så jag orkar inte berätta vad som har hänt i mit liv under de 10 dagarna som jag varit frånvarande ifrån bloggvärlden (;

JAG LOVAR ATT JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA!
men det var allt för mig denna gång, jag slänger in något inlägg i helgen !

got to go
pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0