"brudens bäste man"

åhh helvete! hela mitt blogginlägg försvann!
orkar inte skriva lika mycket. har varit ute i soln hela dagen idag, resultat se min lilla bränna!
Igår var jag, Clara, Ida, Fia, Joovi på bio; "Brudens bäste man" den är sevärd, men visst hade den kunnat vara bättre! Juste vi såg den allra första premiär föreställnigen ! Pro eller vad?!
Imorgon ska jag och några andra flicks köpa present till våran eneglska lärare som har fått sparken, FUCK!
Ska försöka att hinna med frissan också ! Sen är det där med avslutningskläder, slutar liksom på torsdag och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig(!) Aja det löser sig förhoppningsvis.

Got to go
Hare så bra.
puss !


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 18:00:17
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0