bangaru?

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? JAAPPS
2. Är du lycklig? jaa ibland
3. Är du uttråkad? neej, inget ork
4. Är du ledsen? nej irriterad
5. Är du italienare? Inte ens en liten bit.
6. Är du cooling? jaaah?  typ alltid!? (;
7. Är du från Irland? Inte ens en liten bit.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jao.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
2. Har du någon gång blivit sårad? Nej.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt? Jag tänker inte på natten?
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? Såklart.
5. Har du kysst någon under de senaste två veckorna? Nejs.
6. Har du en hemlig beundrare? Nej varför skulle jag ha det? :S
7. Är du kär? Nej aldrig.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Jaa ifall jag har någon att gifta mig med?

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Hår (på huvudet)
2. Katter eller hundar? Hundar
3. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner såklart!
4. TV eller internet? åhh va svårt! TV tror jag (:
5. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll
7. Pengar eller lycka? Lycka
8. Dag eller natt? Dag
9. MSN eller mobil? mobilen ofc !  

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."

1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån? jag har inte försökt att smita.
2. Brutit ett ben? Nope :D
3. Gjort nåt du ångrar? Det är min vardag..
4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig, vågar inte.
5. Ljugit för någon du tycker om? ja.
6. Ätit en hel tårta? Nej, gillar inte tårta
7. Gjort bort dig offentligt? ALLTID!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Neeeej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, väldigt många tårar också.
10. Velat försvinna? Typ hela tiden?!

SENASTE

1. Som du ringde? Joovipoovi älskliing.
2. Som ringde dig? Mami.
3. Personen du varit med? Mami.
4. Roligaste grejen som hänt? Var med joovi igår (:
5. Personen du SMS:ade? Joovi igen höhö (;
6. Du skrev till på MySpace? wtf?
7. Du kommenterade? Har inte kommenterat någon.
8. Du tillbringade natten med? Mina drömmar (;
9. Du kramade? Joooovs :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0