filmdag

Sitter med farmor och farfars laptop i sägen..
Har varit med min kusin idag, kollade lite film å så.. har inte hänt så mycket mer faktiskt! Vill på något sätt iväg och träna, men jag orkar faktiskt inte, jag har inte ork i kroppen överhuvudtaget! Det enda som jag vill göra nu är att måla om i mitt rum, står inte ut med dom fula väggarna! Har typ bestämt mig hur det ska bli iallafall, känns som ett bra steg på vägen!

Imorgon kanske jag följer med pappa på jobbet, han behöver hjälp, har med det som hände i helgen att göra...  så så blir det antagligen.. på eftermiddagen kommer min kusin med familj ifrån värmland hit. Det ska bli skitroligt att träffa dom, har inte gjort det på säkert ett år!

Ni kanske undrar ifall jag ska sitta hemma hela sommaren framför datorn och lata mig?! Nehe nej, det ska jag inte! På måndag nästa vecka åker jag och min familj iväg till värmland, det är den första semester "resan" vi gör. Kommer åka iväg till andra ställen också, men just nu är datum och sådant oklart, men jag håller er uppdaterade!!!

Nu ska jag kika runt lite här på datorn, ha det så bra hurrni, slänger in ett litet inlägg strax; boktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0