MIDSOMMAR !

Sitter i köket med solen bakom ryggen ! Åh, vad jag önskar att det skulle kunna bli varmt och soligt i midsommar !

Planerna inför midsommar lyder; Idag (torsdag) nu på dagen åker jag ut till mina kusiner där festen ska hållas, vi förbereder inför helgens fest.
Imorgon (fredag) är det självaste midsommarafton, då kommer alla gäster och det blir alla möjliga lekar.. sen fest + att det rasar in fler människor som vill vara med på vårt gigantiska party !
Lördag; som är självaste midsommardagen är sig ingen deppardag, då blir det lika stor fest!
Söndagen är slutet på allt, då köper vi hem all slags bakis mat, pizza, kebab m.m.
Detta är någonting som jag håller kärt, jag kommer aldrig att bryta denna tradition för någonting, igenting kan komma ivägen för detta, jag kan bara säga att det är årets höjdpunkt!






















Självklart har vi våran egen tillverkade midsommarstång!


Kommentarer
Postat av: stella

Åh, jag hoppas också på bra väder.. :)

2008-06-19 @ 10:32:03
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0