"Homecoming"

Nu är jag hemma !

Ännu en midsommar avklarad! Känns som om midsommar är väldigt ofta, hmm.. konstig känsla!
Har haft det roligt, hade förväntat mig mer men det blev som det blev! Midsommar är iallafall det allra bästa!
Det var skönt at komma hem efter att ha varit hemmifrån! Har ju alla mina need-stuffs hemma, fast att komma hemifrån är inte så dumt heller. "Borta bra men hemma bäst"

Jag måste bara inflika en sak här; jag dööööööööööö längtar tills jag skaffar mig en egen lägenhet. Jag kände det på vägen hem att jafg lika gärna skulle kunna ha ett eget place. Fy farao vad skönt! Bestämma allting, göra precis vad man vill, inte behöva ta hänsyn till någon som finns i huset! Alldeles ensam! Jag längtar sjuk mycket! Så fort jag kan ska jag ta mitt pick&pack å dra! Do you feel the same ?!

Veckans planer? Ja du, jag har lovat mig sjäv att jag ska försöka hinna med ett biobesök, kan ni gissa filmen?
Sex and the city ofc! Ska kolla runt på grejer till mitt rum ex. färg. Lämna in min dator, som aldrig lämnas in :s (därför laddas inga bilder upp). Måste också träffa joovi innan hon drar iväg, och mycket annat! Ska kanske hinna med att ta hand om mig själv också! Det glömms lätt bort!

Oj, det nu har jag suttit med detta inlägg väldigt länge! Det går väldigt segt när jag samtidigt kollar på TV; "Little black book" . Det blev ganska låångt också, men vafan jag har ju inte uppdaterat på några dagar!

Men nu ska jag dra mig!
Ha de så bra i denna lilla stund som är kvar av söndag den 22 juni!
Pussar / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0