Kidnappning

Hej alla glada !
I torsdags var det som sagt joovis föddelsedag ! Det blev ett roligt firande. Något hon aldrig kommer att glömma!

Det började med att jag och Karin träffades hemma hos mig för att baka en jordgubbstårta till födelsedagsbarnet. Vi hade först tänkt oss att gå hem till joovi för att lämna över tårtan och sen umgås med henne, men det blev ändrade planer när Clara, Alex, Bella kom hem till mig. Vi bestämde oss för att käka tillsammans och få Joovi at komma till mig med en hungrig mage. Vi kom fram till att vi skulle kidnappa henne ! Mohaha. Så Karin och Clara vandrade hem till joovi, sminkade henne FULT, satte på henne ett rosa nattlinne och utanpå det en rosa morgonrock. Dom satte på henne en ögonbindel och riktiga "flyg-glasögon" så att hon såg ut som en fluga. Hennes hår såg ut som fan, och hennes händer var fast satta med handbojor. Utan syn över hur hon såg ut eller vart hon skulle vandrade Karin och Clara hem till mig med kära joovi. När dom kom fram började vi sjunga, och äntligen kunde hon se vart hon var!

Haha, hon sa : Åhh vad taskiga ni är! Och fan vad jag ser ut!
Vi käkade middag tacos hon öppnade sin efterlängtade present höhö XD
Efter det blev det tårta made by: Karin & Linnea the pro's.
Efter det blev det hemfärd för alla och joovis födelsedag var snartt över !
Kände att det blev ganska lyckat, eller vad säger du joovi ?

Skriver snart om fredagens aktiviteter..
. L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0