hittat kläder !

Sitter här och skrattar mig lycklig! Jag hittade kläder! Det blev en korallrosa-hallonröd, vet inte vad det är för färg klänning. Obs, tub - klänning ! Köpte också en bra bh med avtagbara axelband till det. Nu är det bara accesoarerna som ska fixas med det hinner jag på två dagar. Hann underligt nog också in hos frissan. Klippte min efterlängtade hel- lugg, och det känns mycket bättre än min misslyckade "sne-lugg" som jag haft.

Här kommer veckans schema.
Tisdag; Imorgon ska jag och några tjejer kolla på niornas bal, har lovat älsklings felle att göra det, och så klart gör jag det med nöje ! (:
Onsdag; Efter skolan ska mångamånga i min klass iväg till stinsen och försöka hitta en present var till Pia & Fredrik.
Torsdag; SKOLAVSLUTNING ! <3<3
Fredag; Nationaldagen, vet ej vad som händer ! Men heja Sverige!

Ska göra iordning mig inför kvällen nu.
Puss & Godnatt
// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0