"Dagen innan"

Sötnosar, nu sitter jag hemma hos mina kusiner.. ska snart dra mig till husvagnen, vi har den att sova i för att det är ont om sovplatser när alla kommit, läsa lite och läääängta efter morgondagen!
Åhh, jag verkligen älskar midsommar! Ska inte tjata så mycket om det.. det vet ni ju redan att jag gör!

Men från en sak till en annan... Det är så att jag blir jätte glad när jag får kommentarer, fortsätt att kommentera, så kan ni göra mig ännu gladare, vill ju bevisa för mig själv att jag inte skriver allt för mig själv, utan att det verkligen är några som läser den ! KOMMENTERA MERA !

Nu vet jag faktiskt inte hur lång tid det tar innan jag bloggar igen... jag lovar att jag ska slänga in ett inlägg eller två om jag har någon tid över, men det är ingenting jag kan garantera, Så passa på att njuta av min kära blogg!

Ha det BÄST!
/ L innea


Kommentarer
Postat av: elin porsklint

fina minnen med din husvang gumman

2008-06-21 @ 15:35:26
Postat av: Linnea

ja verkligen!

2008-06-22 @ 22:40:42
URL: http://liinneaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0