brist på rubrik

Hejhopp!

Dålig uppdatering? Jag vet! Det har hänt en del grejer nu i helgen som jag vill lämna utanför bloggen. Det har alltså gjort att jag inte haft någon tid för bloggen! Synd! Men nu sitter jag här iallafall, och nu äntligen har jag lämnat in min dator, hoppas bara att det inte tar så lång tid med lagningen, saknar den redan höhö!
 
Har inga särskilda planer inför veckan, många polers är bortresta, så jag tänkte ha en lugn vecka. Det passar ju utmärkt eftersom att jag ska på hasseludden, för er som inte fattat det är det alltså ett spa! Tyvär får dom som är under 16 år bara vara där på sommrarna, inte lika mysigt att bada i de varma källorna då, men det är ju inte långt kvar!

Just nu snurrar det runt massa grejjer i min skalle, som jag inte får styr på, kan inte tänka klart. Därför väljer jag att svsluta inlägget nu, och som ni kanske förstår kommer det inte att bli lika många inlägg nu när min data är på lagningen! I Hope you understand!

// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0