bloggberoende

Ännu en dag har gått.. Idag skulle jag och några tjejer köpa en "hejdå-det-är-tråkigt-att-du-slutar-present" till våran engelska lärare, men det blev knas så vi tar det i veckan istället. Jag och my lovely Jovanna (känd som joovi) stannande kvar i stinsen och där blev vi kvar nästan hela dagen. Blev bara ett inköp ett par beiga shorts ifrån h&m, har sjukt mycket funderingar kring mina avslutningskläder att´jag ine kan koncenrera mig på annat!

Juste jag har inte berättat varför jag inte laddar in bilder i bloggen;
min data beter sig på ett konstigt sätt så jag ska lämna in den, känns då väldigt onödigt at ladda in bilder som sedankanske försvinner(?)

Nu sitter jag och läser olika bloggar, det är så otroligt roligt! Är beroende!
En av dom är http://jagochlillatindra.blogg.se/ den är mysig att läsa!

Ni tycker att jag har tråkig design på bloggen, inte sant?
Ska fixa den, I promise. Men då måste ni kommentera lite också!

Gotta go!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0