äntligen uppdatering !

Herregud, jag har inte uppdaterat på år och dagar! Det har varit det ena och det andra, b.la. brist på tid, ej tillgång till dator, och flytten av bloggen. Känns inte så bra om jag ska vara helt ärlig. Men jag ska verkligen skärpa mig nu, ska skriva flera inlägg, skriva om varierande och intressanta saker man vill läsa om och få hjälp med min bloggdesign (!)

Över till nuet; Har ni följt mina inlägg som jag skrivit sedan en sådär månad tillbaka vet ni nog vad jag har i detta läge?
SOMMARLOV ! Har tagit mig igenom min försa sommarlovsdag idag, kändes chill liksom !

torsdags var det iallafall jätte roligt, var hemma hos en klasskoompis, eller rättare sagt nästan hela klassen var hemma hos honom. Vi badade hela dagen, kollade film o.s.v. kändes som ett bra avslut på åttan! Sov över hos ida den natten med FF i släpet ! Och på fredagen åkte jag och Ida ut till Mista som ligger i Vaxholm, det var så himla mysigt där, vi tältade, badade, umgicks med massa folk, åkte båt, solade (brände oss) . Räknar jag upp allting tar det upp hela inlägget och det känns så ödsligt med tid. Hursomhelst kom jag hem igår, trött som fan men ändå villig att stanna kvar ett tag till, längtandes efter min dator och min kära blogg. Självklart funkade det inte att logga in p.g.a. flytten som jag inte hade någon aning om, då blev jag väldigt arg !

Nu sitter jag iallafall här framför min älskade laptop och lyssnar på musik, chattar, bloggar och äter jordgubbar. Det känns liksom som att det alltid ska vara så, livet leker !
Framtida planer i veckan , avslöjar jag inte ännu, ni får vänta med spänning !

HA DET BÄST !
/ L .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0