Parfymer


När vi kommer till det läget att det är dags för en ny doft, kan man känna sig osäker, det finns ju så mycket olika parfymer.
Jag köper alltid olika parfymer, jag har ännu inte hittat den doften som jag känner mig hemma med.


För någon månad sen var jag kryssning och var i behov av en parfym, då tänkte jag att jag kunde passa på i tax free'n. Det fanns inte alls dom där dofterna som jag var ute efter. Men på topplistan och bland nyheterna hittade jag "Escada - Moon sparkle". Den luktar sommarsött, och det var ett bra pris på den så jag slog till. Tror du att doften håller länge?! Icke sa nicke!
Visst parfymer håller aldrig hela dagen.. men den här parfymen håller i sin lukt i högst en timme (!) parfymer som jag har haft innan har hållt mycket längre, och dom har tillochmed varit biliigare! Det känns bara som bortkastade pengar... det är riktigt tråkigt! Jag dissar parfymen hårt, den ska faktiskt sitta längre, annars tar den slut direkt! Den får ett litet + i kanten för att den luktar gott!



Bilden fungerar tyvär inte!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Åh, tack så mycket! :)

Kram.

2008-07-04 @ 14:25:41
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: JONNA!

sv; haha ja precis ;b fast e fan bra sugen på att färga mitt hår nu, exakt nu! :D



jo precis, är bara 17, så väntar tills jag blir 18 år, lite mer kankse, så man inte ångrar sej ^^

2008-07-04 @ 19:39:06
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: carro

haha jaha :P fan vad töligt att den inte håller, för jag var skitusgen på o köpa just den ju :P

2008-07-05 @ 14:26:34
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0