fullt upp !

jag sa ju som sagt att det kanske skulle bli en dålig uppdatering framöver.. å det ser ni ju att de blev!

Har haft så fullt upp med mina kusinbarn, världens go'aste bästaste sötnosar! Nu har dom åkt iväg till kolmården, så passar jag på att sitta lite vid datan, kommer ju som sagt inte ha tillgång till dator, är tveksam om jag kommer att ha mobilen på.. men ni kan ju alltid testa om inte annat är den återigen funktionell på fredag förmiddag I guess! För er som inte tittat i alla mina inlägg; jag ska på spa!


Det kommer antagigen inte bli några lååånga inlägg framöver p.g.a. av mitt hektiska schema, har typ inte ens en stund ledig!  PUUUH !
Dagarna som återstår;

Torsdag- Fredag; Spa.
Fredag kväll; Middag hos morfar.
Lördag; Frissan, säga hejdå till kusinbarnen, faster fyller år - kvällen.
Söndag; Köpa allt som saknas till packningen, packa, träffa fia.
Måndag; Åker till faster i Värmland.

Jag hoppas att jag har tillgång till dator hos min faster, då skulle jag möjligen kunna slänga in ett inlägg eller två! Eller så får jag hoppas på att min älskade laptop kommer tillbaka innan måndag, då kan jag ju ta med den!

Nu har jag bara snackat om mig, hehe!
Hur är det med er?! Mår ni bra?! Ska ni ut på några resor i sommar?
Kommentera massormassormassor!


Pussochkram
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0