fotdeo

ja som ni kanske ser håller ja på att göra om mina kategorier lite grann, dom gamla  inläggen kanske inte riktigt passar in med de nya kategoriernas namn, men det får ni stå ut med!

Nu tänkte jag iallafall inviga en av mina nya kategorier ; LINNEA TIPSAR.

Jag tänkte faktiskt tipsa er om dr scholls fotdeo.
Vem tycker att det är mysigt med illaluktande fötter? Inte jag iallafall. Ballerinaskor är typiska svettskor, därför brukar jag spruta i mina. Det luktar faktiskt gott om sprayen och efter att skorna är sprayade luktar en svag doft av parfym.

Men det finns nackdelar med denna produkt; Det blir vitt i skorna efter sprayen som sedan fastnar på fötterna, inte särskilt charmerande. Lukten håller inte alls länge, men det kanske är för att mina skor är så pass gamla?

Även fast dessa nackdelar finns tycker jag att produkten är värd att testas, den håller ju iallafall för stunden och är en bra sista - sekunden - åtgärd. Den försämrar ingenting!



Kommentarer
Postat av: liene

Du blev inte dagens blogg, men jag kommer ha massvis med nya tifällen:)

Ska absolut fortsätta läsa din blogg.

2008-07-22 @ 22:38:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0