NU ÄR JAG TYVÄR HEMMA IGEN

HEMMA !!


jaa hurrni nu är jag (tyvär) hemma igen.. jag kan bara säga det att jag är förälskad i värmland; miljön, husen, vännerna, i princip allting! Ingenting är sig likt där jämfört med "stöckhölm", det är bara för bra för att vara sant!
 
alltid lika roligt att åka dit och alltid lika motigt att sticka därifrån, och eftersom att vi bor så långt bort blir de bara besök på sommrarna! men jag och brorsan ska försöka se till att det blir ett besök i vinter, det är ju inte så långt dit... heh!

Nästa hållplats? Ja det blev lite ändrarde planer så vi drar direkt till öland tror jag, men jag har ingen aning om vilken dag det blir inte efter onsdag iallafall !

just nu ska jag bara slappa pch längta tillbaka till mitt älskade ställe! Vid den här tiden igår var vi alla hemma hos David å chillade I VÄRMLAND!!!!!!!!

KRAM KRAM!




flygfoto över åmotfors


Kommentarer
Postat av: Felicia

japp :P

2008-07-12 @ 18:31:35
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: JVS

jippie welcome back! §

2008-07-12 @ 18:41:22
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0