varning för tråkigt inlägg!

åhh nu kommer ett sådant inlägg igen däre jag måste skriva av mig!!

Just nu känns allting i hela mitt liv så rörigt, som att det snart kommer att rasa samman. Jag blir helt förvirrad av mig själv, av alla mina tankar som far runt i huvudet på mig. Alla tvångstankar, och "måsten" blir bara fler och fler, ju längre närmre skolstarten kommer mig. När skolan är igång kommer jag säkert sänkas ner igen, till den linnea som inte har någon som helst självkänsla, ingen tillit till mig själv, för mycket måsten, och alldeles för mycket stress! Och att jag enligt min egna uppfattning kommer att vara den mest oönskade, misslyckad, osmarta, sämsta människan på hela jävla jorden! Seriöst får skolan mig att må piss för att jag pressar mig alldeles för hårt och jämför mig med alla andra hela tiden. Jag har bara mig själv att skylla! Men vad ska jag göra åt saken, jag har ju blivit såhär!
Det är under sommarlovet som jag är lyckligast, då jag får åka bort, iväg från mitt hem, träffa mina underbara vänner, njuta av lovet, och framför allt inte någon skola att tänka på! Det är det bästa som finns, den bästa pausen!

ja, jag vet att man inte ska tänka i förväg, men det är inte så lätt det heller?! Åhh om jag skulle kunna bli fri från allt det här!

Men det är som sagt bara min "ettårs-svacka" som jag ska ta mig förbi, har gjort det många gånger förut, så jag ska väl klara det nu med?!

Funderar också på att ta en bloggpaus, men jag har inte riktigt bestämt mig än, jag bloiggar nog sommarlovet ut?
Alla söta kommentarer jag fått, svarar jag på någon annan dag när allt inte känns så dåligt, men för det så tycker jag att ni ska fortsätta med kommentarerna och göra mig lite gladare och mer säker på vad jag ska hitta på med bloggen!


Nu ska jag gå ifrån datorn, blir knäpp av den här!
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack tack för kommentarerna föresten! Han är det goaste jag vet!

2008-07-31 @ 00:50:56
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0