bilder ifrån hasseludden

Här kommer bilderna ifrån vårat rum på hasseludden. Det är japanskt inspererat, lägg märke till sängarnas färger!
   


1. sängarna bestod bara av en tjock madrass som låg direkt på golvet.
2. Vi hade ett litet bord där man kunde sätta sig ner.
3. Detta är innifrån vårat badrum, lilla tvagningshörnan där man kunde sitta och tvätta sig. (Observera badrum, vi hade också ett annat rum med bara en toalett.)
4. I badrummet hade vi också en träbadtunna som man kunde ligga och softa i, tyvär hann jag aldrig prova den.

Det vart inte mycket mer bilder än såhär tagna, jag sa som sagt då att jag inte skulle ha på mobilen, så jag tog bara kort på det märkvärdiga i vårat rum!

Det var allt för stunden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

2008-08-03 @ 18:46:41
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: idaa

åh vad skönt! vill oxå! <3

2008-08-07 @ 22:21:03
Postat av: LH

haha jaa, vi kan drar dit tillsammans när vi har fyllt 16 ! :D

2008-08-12 @ 16:25:04
URL: http://liinneaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0