update from öland

dear readers..

höhö bra inledning! Just nu befinner jag mig på öland, vi kom hit i eftermiddags efter två dagar i västervik hos några kompisar. Där gjorde vi faktiskt inte så mycket, vi var inne i staden och käkade lunch, kollade snabbt lite affärer. på kvällen drog vi ut med båten, för att min brorsa skulle kunna fiska lite grann... jag kan säga er att det fanns inte en jävel till fisk, hah!

Måste bara flika in en sak när det gäller att åka båt. Att åka båt är nästan det mest fantastiska man kan göra: känna vinden slå mot ansiktet och känna att den blåser bort alla probem som man vanligtvis har, känna doften av frihet, och se månen speglas i vattnet. Det mina herrar är romantik, alldeles otroligt fantastiskt!

Ja tillbaks till verkligeheten, vi ska stanna här på öland tills nästa onsdag, fast sedan vad som händer därefter är nu oklart, kanske åker vi vidare eller drar oss hemmåt? Vem vet?! Det är det som är så fantastiskt med husvagns semester, ingen planering!

Vi har sjudagars internet så jag kommer kunna uppdatera fler gånger, men jag kan inte säga att jag uppdaterar varje dag för så skulle jag ljuga. När det gäller kommentarer så får ni om vanligt kommentera massvis, men jag kollar på dom när jag har tid!

Nu ska jag iväg och ringa ett samtal!
Ha det aå jävla bra, hoppas ni får en skön semsester!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0