predikanten

Jag tipsade er förut om boken "isprinsessan" som är skriven av Camilla Läckberg (scrolla ner) , nu har jag även läst ut efterföljare på den boken vid namn "predikanten". Otroligt bra, har streckläst den nu snart i två dagar. Även den är en kriminalroman.

Handling; En liten pojke är ute och leker när han plötsligt hittar en mördad kvinna. När polisen kommer till platsen hittas två skelett under den mördade kvinnan. Poliserna försöker frenetiskt hitta mördaren, men det är betydligt mer komplicerat än dom väntat sig.

Tro mig man blir så insatt i bokens alla händelser, jag kunde knappt slita mig ifrån den. Hon är så jävla bra, riktigt läsvärda är hennes böcker, men börja med "isprinsessan".

En bra bok fastnar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0