nu drar jag..!

jaa kära läsare, om någon timme åker jag iväg till min faster i värmland. Jag har tyvär inte fått tillbaks min laptop så det blir antagligen inte någon uppdatering.. jag kommer inte alls vara borta så länge.. några dagar, sedan är jag hemma i typ någon dag och sedan sticker jag igen.. haha hektiskt!  jag kommer iallafall att saknar några här hemma (ni vet ju vilka ni är) ! 

Så nu har jag iallafall typ fem timmars bilåkande framför mig, men jag är laddad med massor av saker så att jag aldrig blir rastlös, klara liksom inte av att sova i bilen! höhö! men nu ska jag ta hand om min jobbiga lillebror!

Ha det bäst kära ni, och när jag kommer hem vill jag ha rekordmånga kommentarer, spelar liksom ingen roll vad ni skriver, om ni är fantasilösa kan ni ju t.ex. kommentera ett "A" , det är ju liksom något iallafall (a) hah!

Pussar och kramar
Linnea
<3

Kommentarer
Postat av: laijna

ha det så bra där :)

2008-07-08 @ 08:39:45
URL: http://laijnloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0