måndag

så jävla ont i magen, och det var årets bästa inledning! Haha!

Denna dag har det varit bäst väder under hela tiden jag har varit här på öland. Det har varit spöregn på morgonen och natten, kvällen har det varit sol på och under dagen duggregn, låter det roligt, inget bad under några av dom dagarna och jag har ändå varit här sedan i onsdags! Men idag var de mirakulöst sol, så vi låg vid poolen och jag jobbade på min, osyliga(?) bränna, lite resultat iallafall (:

Vi var in till borgholm nu på eftermiddags-kvällningen och då var jag inne på en liten outlet med massa fina kläder. Min mamma köpte en fin liten bolero-kofta med stora knappar och stickade armar, very pretty.

Nu väntar käk, mums är vrålhungrig, hehe.
I be back soon.

Å tack för att ni läsare som kommenterat gjort min dag betydligt bättre, hade nämlifen oväntat mycket kommentarer, nu sprudlar jag av glädje!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0