JAG ÄR PÅ DÅLIGT HUMÖR

SKIT ! Nu ger jag snart upp, ingenting funkar. Jag vill fixa om hela bloggen nu, men jag fattar inte hur man gör med alla koder, och jag kan inte fixa med bilder för min dator är inte här! Fan fan fan nu tänker jag inte göra om någonting i min blogg förren jag har min dator och bilder och hjälp och annat skit på plats!
Förlåt det ligger mycket annat bakom det här utbrottet också, bara skönt att skriva av sig! Nästa gång jag bloggar sitter jag i bilen, pappa säger att det ska funka att blogga i bilen, vi får väl allt ta och se, hoppas, annars bloggar jag hemma, fan vad jag vill hem nu!!!!!!!!!!!!! Önska mig en glad och lång bilresa hem så att ja inte dör av tråkigheter!

GODNATT SOLSTRÅLAR

Kommentarer
Postat av: liene

En bra sida är www.designadinblogg.se om du kommer ens fatta nåt av den. Men där har dom förklarat hur man ska fixa olika saker i bloggen med designet och så. Jag skulle också saknat min dator om jag vore i dit ställe och hoppas att allt också ordnar sig.

2008-07-23 @ 09:24:36
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0