hejhopp

Jaa vad ska man säga om denna dag... händelserik! Jag har varit lite överallt idag med min faster och min kusin. Men är vi iallafall tillbaka i söderby. Just nu är jag såjäkla "pissed of", juag fick värsta erbjudandet av mina kusiner, dom ska åka utomlands om någon vecka och domtyckte att det skulle vara roligt ifall jag kunde följa med, mentrorni att jag får för mina föräldrar " neej linnea, du får vänta något år" bajskorvar! Haha aja kanske kan försöka att övertala?!

Nu ska vi käka mat, kanske bloggar ner sen, eller vi får se, ska nämligen köra lite volleyboll i poolen sedan, så jävla nice !

KRAMISAR


Kommentarer
Postat av: liene

sv: Visst är den grym!:) Jag njöt verkligen av att vara där, saknar Göteborg redan.



Vad dåligt att du inte får föjla med, allt man kan göra är attt övertala.

Volleyboll är kul:)

2008-07-27 @ 11:51:00
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: liene

sv: Haha, min hjärna brukar också bli konstig ibland, just när man ska läsa om design och sånt. Och varsågod, jag är nog en sån som bryr sig, nån måste ju göra det:)

2008-07-27 @ 11:54:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0