dagens ..

DAGENS RESA: värmland.
DAGENS MAT: Mc Donalds.
DAGENS PERSON: lillebror.
DAGENS LÄTTNAD: lämna mitt hem.
DAGENS JOBBIGASTE: långa bilresan.
DAGENS MÅSTE: äta.
DAGENS VILL HA: en fet godispåse.
DAGENS VILL GÖRA: måla i mitt rum.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar, t-shirt.
DAGENS SMINK: ingenting.
DAGENS FRISYR: slarvig knut.
DAGENS PLANER: bilresa.
DAGENS SAKNAD: joovi.
DAGENS BÄSTA: hmm.. donken!
DAGENS ROLIGASTE: ska till min faster.
DAGENS MISSLYCKANDE: mitt nagellack.
DAGENS DROG: jag knarkar inte..
DAGENS KÖP: tyvär ingenting.
DAGENS GODIS: har inte ätit någon, men sugen på daim.
DAGENS HUMÖR: lycklig :o.
DAGENS PLAYLIST: ahh, alla möjliga blandningar.
DAGENS DUSCH: imorse.
DAGENS PARFYM: Escada- moon sparkle.
DAGENS HÄNDELSE: ni vet redan.
DAGENS TRÅKIGASTE: bilresan, finns överallt XD.
DAGENS FINASTE: vädret, noot!
DAGENS SJUKA: what?!
DAGENS MÅENDE: Glad som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0