back on track

I'm back kära läsare, med ett gott humör !

Det var som vanligt väldigt mysigt på hasseludden, är där varje sommar, men denna gång fick vi bo i ett japanskt insperarat rum(!) Så himla mysigt, har tagit kort på rummet, men dom bilderna kan jag inte ladda in nu! Sängarna låg på golvet, vi hade en badtunna av trä i badrummet, och en tvagningsavdelning. Att tvaga sig betyder att man tvättar sig, i Japan tvagar dom sig. Det var såå mysigt, har liksom aldrig bott i ett sådant rum! Har ni varit på hasseludden? Skriv och berätta blir jätte glad!

Nu är jag iallafall back on track, chillar mest. Ikväll ska jag ju som sagt käka hemma hos min morfar, dom har gjort i ordning sin pool nu, så då kanske det blir ett dopp!  Hehe!

Det är många som har gissat på kändisen (inlägget innan detta), jag kan säga det att ingen har gissat rätt! Egentligen är ju inte det så konstigt apropå hennes utklädnad. Svaret är; Rihanna under en inspelning av hennes nya musikvideo. Det kunde man ju inte tro eller hur?!

Ha det bäst kära läsare, fortsätt läsa och kommentera min blogg, ni gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; haha jo, hemmapul slutar ofta i stul! ;p nejdå. men jag går nog helt till frisören :D

2008-07-04 @ 13:54:28
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0