at my home

jag bloggar från mitt hem,  jippie! Gud va skönt det var att vakna upp i sin egna säng! Nu har jag det som jag vill ha det, alla mina saker på plats i mitt rum, riktig toalett, egen dusch som man inte behöver stressa ihjäl sig i, mycket plats och utrymme, flera tv - apparater, haha hem ljuva hem!

Angående bilresan så gick den snabbare än vi trott, jag läste och lyssnade på musik mest så det fördrev tiden! Jag är ledsen att det inte blev något bloggande igår, har egentligen ingen anledning till varför, men datorn stod kvar i husvagnen, och när vi kom hem hade jag för lite tid! 

Idag blir det till att packa upp allting ifrån husvagnen, tvätta massor o.s.v, sedan blir det nog lite städning uppe på den stökiga vinden, och sen ska jag uträtta lite ärenden b.la. hämta min laptop! :D

Har ni det bra? Är ni hemma eller bortresta någonstans? Skriv och berätta och gör mig glad!
Nu ska jag svara på mina kommentarer, kommentera mera!

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0