äntligen

Halloj bloggen! Nu ligger det till såhär; jag är hemma, har fixat så att jag har laddat in bilder och filmer ifrån min digitalkamera och min mobil, en del bilder kan visas på datorn, andra inte, men det blir ett senare projekt! Just nu är jag så glad för att jag har min älskade laptop hemma, med nu ganska många bilder! Tangentbordet krånglar nu ingenting så jag kan behandla den nu som om den verkligen var min, spara bilder m.m. :)
 
Jag kommer att lägga in lite bilder ibland, men det är viktigt att ni inte tar bilderna som jag lägger ut här i min blogg utan mitt tillstånd! För ni vill väl ha era bilder på bloggen för er själva?!

Okej här kommer premiärbilden;



Detta är jag och min älskade vän Jovanna på bilden.
Observera att detta är en lååååång tid tillbaka, vilket ni kan se på våra "poser" , haha dom tiderna är förbi!4

Nu ska jag frixa lite annat på min dator.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0