tog mig en bloggpaus

hallå alloihopa, jag har tagit en liten bloggpaus, eller rättare sagt en liten datorpaus. Det har varit så mycket med mitt rum så jag har helt enkelt inte haft någon tid! Men nu hurrni, är jag klar, helt klar! Gud så skönt, och så snyggt det blev, min pappa kan verkligen allt! Tack tack tack till mina kära föräldrar! Jag kommer att lägga in lite före och efterbilder senare när jag har tid.

Jag, joovi och fia ska gå på bio idag, innan det ska vi eventuellt träffa bella, så jag har inte så mycket tid på mig!

Kommnentarerna får vänta ett tag, men det betyder inte att ni ska sluta kommentera!

Nu måste jag slita mig härifrån!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: jo jag börjar faktiskt tröttna lite på sommarkläderna nu, för de kommer ju inte till användning nu när det regnar ute ;D

2008-08-12 @ 16:33:31
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0