sammanfattning

Hej allihopa!

I fredags blev det sonm sagt bio, jag och joovi drog till kista och såg på "the dark knight". Jag kan bara säga en sak, så fucking bra! Plus att Heath Ledger var med i den filmen, fan va synd att han är död, han är så jävla bra skådespelare och snygg är han också! Så sorgligt! Han spelar "jokern" i filmen, och bra gör han det också!

Efter bion träffade vi fia, sedan sleepa dom över hos mig.

I lördags/igår drog vi tre till ikea, vi skulle kolla på lite saker, jag köpte ett par gardiner till mitt rum, och sedan skoblock, sådana som man har i skorna så att dom ska hålla formen! Mer än så blev det ej!

SEdan stannade vi hos fia hela kvällen, b.la. rensade i hennes rum, och kollade på en film som gick på tv, "8 days to live" tror jag minsann att den hette.

Nu ska jag svara på alla kommentarer somn jag har fått! Jippie

Pussar!




Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha okej då är jag inte ensam om att köpa tidnigar då ;D

2008-08-12 @ 16:32:48
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Tove

Jo idag har jag vart med min underbara faster :D sen stan med henne tog fika o lite annat. sen skolan, sen hem o slappa 30 min sen stan med lillasyster :D

du då *?

A du anar inte hur glad jag vart. Skittråkigt i 2an verkligen men nu är jag glad att få va med dom :D

KRam

2008-08-12 @ 16:33:32
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/
Postat av: Tove

Jaha okkej. kommer ej ihåg vad vi skrev. xd vadp rörmokare :D hehe

2008-08-12 @ 16:35:39
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0