renovering pågår

hej bloggen, ja idag har börjat måla i mitt rum, har målat två lagar färg, vet inte ifall jag ska måla ett till, we will see. Imorgon onsdag eller på torsdag kommer min tapet som jag beställt, då ska pappa ta och "slänga" upp den! Jag längtar så mycket tills allt är klart så jag kan börja inreda med sakerna som jag köpt tills efter renoveringen. HIHI (a) .

Imorgon blir det nog fix i rummet, kanske ska träffa en kompis ifrån Värmland, och sedan är det middag hos min farmor, med mormor.

Just nu är mina två kusiner i Grekland, den resan jag ville följa med på, hoppas iallafall att dom har det bra, dom har ju lyckats tajma in det med det svenska vädret iallafall! Lyllosar!

Flera inlägg kommer senare, nu har jag lite att fixa på datorn.
Hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: liene

sv: Tack för dina kommenatrer, dom betyder mycket! :D Ja, mitt mål är ju bli bra bloggerska, men det viktigaste kommer ändå vara musiken för mig. Men det skull eva enklare att komma till målet om att bli sångerska genom bloggen kasnke, vem vet.



Nu vart jag sugen på att renovera mitt rum, men vet inte om det behövs eftersom kasnke jag snart kommer flytt aändå, jag vill det så hemskt mycket:D



2008-08-05 @ 16:46:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: klart det är carola;)

2008-08-05 @ 17:06:46
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: dagen har varit kanon! din då? :D



ha en kanon kväll!

2008-08-05 @ 17:17:22
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0