kort vecka

jag har varit sjuk några dagar denna vecka efter i fredags , höh!
jag kommer nog att bli deprimerad, jag verkar bara ha motgångar just nu och jag fattar faktiskt inte varför + att jag är så j**la skoltrött! seriöst så orkar jag inte mer, vill bara skita i den och dra härifrån! fast det verkar inte vara som en bra idé menmen. jag vill bara spola fram tiden till den 5 juni och sedan sluta skolan och, ofc gå ut med jätte bra  betyg (a)
nästa vecka och veckan därefter är det prao som gäller (: ska då oraos med min faster på danderyds sjukhus, fett najs att slippa skoolan :D aja orkar inte skriva mer , har sån jäkla huvudvärk ! går nog på en promenad (:
förresten så har elinpelin sötnos fixat till min design lite ! tacktack til dig älskling! 

puss på er söötisar <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0