Helg

525073-5Hej alla soetisar !
Idag har jag gått dom sista timmarna i skolan före praoen v.18 & 19
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSS
Efter skolan drog jag och fia till stan, fia skulle köpa extansions.
Sedan drog jag hem till mig och käkade lite, läste lite tidning och sedan dess har jag typ varit inne på datan (; haha social jävel!
<------hittade ett jätte najsigt linne på H&M, det ska ja köpa!
Imorgon ska ja dra till stinsen med mami (tror jag) ska kolla lite på GINA TRICOT I löööv den affären, och dessutom har den ju öppnat i stinsen nu ! har nämligen fått lite pengar av pappa bara för att han är så bäst ! Men på eftermiddagen ska jag å typ hela min släkt fira min kusin och hans tjej, och då ska jag även träffa mitt nyfödda kusinbarn för första gången ! ska fortsätta att kolla vidare på datan nu (; hihih
pussarpussar från linnea <3












Kommentarer
Postat av: juuvs.

fett snyggt linne :)

2008-04-26 @ 15:13:26
Postat av: liinneaaah

I know
(:

2008-04-26 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0