ännu en lyckad fredag (:

hej alla soetnosar, min data har som sagt krashat så jag kan inte uppdatera min blogg så ofta liksom "/ .
Jag måste bara berätta att mina vänner betyder otroligt mycket, särskilt vissa av dom, (alltid ni) ni är verkligen bäst och ibland så finns det ingen annat en ni som man vill leva för! fredagen den 18 aprill 2008 , var fuckat lyckad! asså det var bland dom bästa kvällarna som jag någonsinn har upplevt ! haha jag skämde ut mig en hel del (a) men ädå, ibland får man bjuda lite på sig själv haha!  tack till alla er som gjorde kvällen så underbar som den blev.
Idag har jag varit på konfirmation, fia, allis emelie, emelie, konfimerade sig , hmm gillar inte kyrkor men ja satt där och kollade (man såg typ inte ett smack) ,sedan var det efter grejjs hos fiiia där det var as good mat, italiensk bufé, och till efterrätt annanaspaj , mums! men under dagen blev jag fett förkyld, vaknade hos felle å kände mig inte heller så pigg på morgonen, vet faktiskt inte varför...
- Aja nu sitter jag hos min faster å glider lite på datan, det är bäst att utnyttja datorerna hos människorna som man känner eftersom att man inte har någon chans att fixa det hemma; FIXA MIN DATA FÖFAN ! huvudet känns såå tungt och jag måste plugga imorgon + att ja ska ner till stinsen och cheka nyöppnade gina tricot ! yesyes!
orkar inte skriva mer
puuussss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0